Sider

fredag den 19. november 2010

Juleklip...

.....er vi ikke helt nået til endnu her i huset. Tilgengæld klipper jeg lapper til patchwork som aldrig før. Jeg klipper ud til mange projekter - bestillinger, sengetøj der skal til salg på Amio, julegaver. Mens jeg klipper i stof - klipper ungerne konfetti i kilovis - perfekt hyggestund, hvis I spørger mig.
I morgen håber jeg, at alt flasker sig herhjemme, således vi kan trille mod Odense til årets julemarked - det glæder jeg mig rigtig meget til..

4 kommentarer:

  1. Jo, det ser rigtig hyggeligt ud. De stunder popper også op hos os ind imellem - og nydes.

    SvarSlet
  2. Julemarked høres koselig ut, fin måte å tilbringe en lørdag - Håper det ordner seg med en liten trilletur!

    Ha en fin helg!

    PS: Kom gjerne innom på bloggen min å bli med på min GIVEAWAY ;0)

    SvarSlet
  3. Det ser i hvertfald rigtig hyggeligt ud - god fonøjelse på julemarked :0)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.